دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دوستی غیرمعمولی...

دوستی ساده ی ما غیرمعمولی شد

نمیدونم اون روز تو وجودم چی شد

نمیدونم چی شد که وجودم لرزید

دله من این حسو از تو زودتر فهمید

تو که باشی پیشم دیگه چی کم دارم؟

چه دلیلی داره از تو دست بردارم؟

بین ما کی بیشتر عاشقه من یا تو؟

هر چی شد از حالا همه چیزش با تو!

دیگه دسته من نیست بستگی داره به تو

بستگی داره که تو تا کجا دوسم داری

بستگی داره که تو تا چه روزی بتونی

عاشق من بمونی منو تنها نذاری

دست من نبود اگه اینجوری پیش اومد

میدونستم خوبی ولی نه تا این حد

انگاری صد ساله که تو رو میشناسم

واسه اینه انگار روی تو حساسم

منه احساساتی به تو عادت کردم

هر جا باشم آخر به تو برمیگردم

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

2.716049360422.25394624862سلام
هر روز با مطلب جدبد آپم
منتظرتم

محمد سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ

بابا بنویس که از محسن چاوشیه.از عشق من.

سلام
فکر میکردم همه این آهنگ های قشنگ رو می شناسند
البته با اجازتون من هم یه کمی ویرایشش کردم
ممنون از توجهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد