دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

عاشق نوازش کردن تو ام

می شود عاشق بود


می شود عاشق شد


عاشقی این نیست که با هم باشیم


عاشقی، یاد و خاطره هست


وقتی او نیست


عاشقی ...


هرم نفس است، داغی زودرس است


بوسه ای بی هوس است


هوس با او بودن


نه، هوس نه،


گاه کنج لب خود را خوردن


هم بیاد گرمی، زتنش یاد کنی


دست در زلف پریشان زدن است


یاد زلفی که بروی تن عریان تو میرقصیدند


نفسش بر صورت، دستهای گرمش حلقه دور گردن


لب به لب


سینه به سینه


دل به دل دادن است


پای در پای هم انداختن است

........


چه خیال خوبی

 

 

 

 

 

بگذار نوازشت کنم ماه من

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.adamhava85.blogsky.com

سلام حالتون خوبه امشب شب اولی هست که من یه وبلاگ باز کردم خیلی دوست دارم که شمابه وبلاگم سربزنیدوبانظراتتون من رودلگرم کنید باتشکر

میترا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

2.46913578222.0490420442سلام
با مطلب جدید آپم بیا
کار در منزل برای خانمها
منتظرتم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد