دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

امروز با من... امروز با تو...

امروز شادم

               شادم

                        شادم


می خواهم از شادیم بگویم

با ساده ترین کلمات

بی آن که در جستجوی وزن و قافیه باشم

و بی آن که حتی در پی واژه ها بگردم


در این روز

روز تولدم

روزی که با هدیه ای از سوی تو شاد شدم

می خواهم از تو بگویم

از تو که صادقانه دوستت دارم و می دانم که دوستم داری


همراه با همین قطرات ریز باران

همین قطرات طلایی

که در هوای شاداب بهاری تو را مشتاق نوازش من می کند

وقتی که آرام.... سر بر زانوان نیرومند و عاشقت می گذارم


امشب شادم

امشب نه دلم می خواهد برایت از آسمان ستاره بچینم

و نه می خواهم به شهر آرزوها و رویاها بروم

فقط  می خواهم ساده و با صداقت

همراه با شاخه گلی که به من دادی


از اعماق وجودم

با چشمانی خندان 

و لبانی آتشین

 بگویم دوستت دارم


و می خواهم بگویم این سخنی نیست که تنها بر زبانم بیاید

و یا نوشته ای باشد در بین خاطراتمان


من قداست عشقت را

بر  بند بند وجودم حس میکنم

هرچند ممنوع باشد


 در این روز

که برگ دیگری دفتر عمرم ورق خورد

 با شادی وصف ناپذیری از تو

از دیوانه ترین و ممنوع ترین عشقم خواهم گفت

و با زبان تمام اندام ظریفم 

فریاد خواهم :

        دوستت دارم

                      حتی اگر ندانی چقدر...

 و قدر محبتت را خواهم دانست

                         حتی اگر باور نکنی...



نظرات 2 + ارسال نظر
هان! شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ http://fartherthanfar.blogsky.com

تولدت مبارک
امیدوارم همیشه عاشق و سرزنده باشی.

ممنون
چه نوشته های قشنگی توی وبلاگت داری!!!
امیدوارم تو هم همیشه عاشق باشی
ولی مثل ما ممنوعیت نداشته باشی

میترا شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

19.3827158902716.08498004697سلام
جالب بود
پیش منم بیا
بلاگ من در مورد
کار در منزل برای خانمای باذوقه
اگه خواستی منو با همین عنوان لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
و یه چیز دیگه وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر باز کن که خوشگلتره
منتظرتم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد