دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

امروز بی تو!

هر روز با تکرار نبودن تو

قلبم تنگ و تنگ تر می شد

مثل تنگ ماهی قرمز کوچک

که بال بال می زند در بی موجی

آرزو می کنم از دریاها دور نشویم

امروز چقدر دور هستیم!

اما تو می گویی...

دوری این راه قلبمان را نزدیک تر می کند

و من کنار پنجره ام هر روز به آسمان خیره می شوم

و عطر تو را استشمام می کنم

که از گذر این راه می آمدی...

می اندیشم غصه های هر روزه ام کم نبودند

امروز بی تو! تنهایی بی رحمانه تر

بر صورتم سیلی می زند...


دلتنگی امانم را بریده...



دلتنگم
ماهی قرمز کوچکی
در تنگنای تنگ...
تکه سنگ سرخی آویخته
بر خاموشی استاده آب
تیزاب فراموشی...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد