دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

سرشار از حضورت

 

 

 

 

خنده هایم را با تو تقسیم میکنم 

با تو که در کنارت غرق آرامشم 

و به گرمای وجودت دلخوشم  

و به احساس سرشارت می بالم

  

دلبستگی به تو عادت نیست 

نیاز هم نیست 

یک سهم مسلم و بی تکرار 

برای این دل خسته و بی آلایش من است 

   

 

این روزها حال دیگری دارم 

به فکر توام 

ای ممنوع ترین سیب بهشتی من 

چرا این حوای دلتنگ اجازه ی چیدن عشق تو را ندارد؟   

و این جمله های تکراری و یخ زده ی بی احساسم 

چرا در جستجوی تو هستند اینگونه بی تاب...؟

 

دنبال لباس تازه ای هستم  

برای لحظه هایم 

که بی تو بودن را به رنگ حضورت کنند 

 و یادت را بنشانند کنار لحظه هایم  

و آنگاه است که من و تو 

دیگر از  تنهایی نخواهیم ترسید .... 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد