دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

آره تو راست میگی....

حالا که فکر میکنم میبینم تو راست میگی من دوستت ندارم

من اگر دوستت داشتم اذیتت نمیکردم ...

من اگر دوستت داشتم آزارت نمیدادم ...

من اگر دوستت داشتم دلت رو نمی شکستم ...

من اگر دوستت داشتم باهات اینجوری رفتار نمیکردم ...

من اگر دوستت داشتم توی ذوقت نمیزدم ....


آره من دوستت نداشتم . . .


ولی وقتی فکر میکنم می بینم اگه دوستت ندارم پس چرا نمیتونم ناراحتیت رو ببینم...

اگه دوستت ندارم پس چرا دلتنگت میشم ...

اگه دوستت ندارم پس چرا وقتی چشماتو میبینم دلم میلرزه ...

اگه دوستت ندارم پس چرا وقتی میخندی انگار دنیا رو بهم دادند ...

اگه دوستت ندارم پس چرا وقتی تو رو در آغوش میگیرم احساس آرامش میکنم ...

اگه دوستت ندارم پس چرا تصور یک لحظه نداشتن تو منو به مرز جنون میبره ...

اگه دوستت ندارم پس چرا الان دارم گریه می کنم ...


نمی دانم واقعا نمیدانم

شاید لیاقت دوست داشتن تو رو نداشتم ....


نمی دانم......


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد