دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

لحظه ای عشق


لحظه ای عشق 



به تو فکر می کنم

به دست نوشته های عاشقانه ات

و سطرهای نورانی ات

که به کوتاهی وزش نسیمی

                                    از برابر دیدگانم

                                                            می گذرند

و زمزمه وار بر لبانم جاری می شوند


و آرزوی من

که ایکاش لحظه ای از این ترانه های شیرین

                                                             سهم من می شد


به تو فکر میکنم

                      به پروانه های شانه ات

و صدای خنده ات

که فضای شعر را آکنده از محبت می ساخت


به تو که می جوشد از درونت

                                         قافیه های رنگین

به تو که نازک دلی

                 همچون رویش یک بنفشه کنار باغچه


تو فکرم را می خوانی و  به من فکر میکنی


و آنگاه است که درهای بی پایان شعر به روی ما گشوده می شود.


...


نظرات 3 + ارسال نظر
آتوسا جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.ghose.blogsky.com

وری نایس
به منم سربزن

وب لاگت خیلی قشنگه
ممنون که سر زدی

یوسف جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:59 ب.ظ http://khalvatedelman.blogsky.com

با سلام... وب خوبی دارید... شاید به نوعی خلت دلی باشه... مثل مال من... در ضمن قالب وبتون هم مثل مال منه...موفق باشید...

سلام
مرسی به وبلاگ ما سر زدی و نظر دادی
چه جالب قالبمون شبیه همدیگه اس
ما هم نوشته هامون از دل بر میاید
هرچند ممنوعه ولی امیدوارم بر دلها نشیند

غریبه جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام به دو عاشق
از نوشته ها مشخص است که خیلی همدیگه رو دوست دارید
امیدوارم عشقتون همیشه پایدار بمونه
هر چند که ممنوعه

سلام
آره عشق ما ممنوعه ولی دوست داشتنیه
ممنون که نظر دادی
امیدوارم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد