دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

تو متخصص حال خوب منی

من هیچگاه از با تو بودن خسته نمی شوم

دوست دارم با تو باشم... همیشه و همه جا

     حتی وقتی در یک اتاق نیستیم..

            حتی وقتی ساعت ها نمی بینمت..

                       هیچ گاه خسته نمی شوم


من به تو اعتماد دارم

   به همه ی افکارت

      به همه ی ویژگی‌های شخصیت ات

          به همه ی ایده های ناب و بی نظیرت

                    و به همه ی پیشنهادهای جالب ات


من دوست دارم

     همه ی آنچه در تو می بینم

        و همه ی آنچه در تو نمی بینم

            همه ی نقطه های ضعف و قوت را

                  و همه ی ترس‌ها و دغدغه ها را

حس میکنم همه ی این نقاط ضعف و قوت ما

با هم سازگار هستند

و همین ترس های مشترک

        ما را قدرتمند تر می کند

و حتی بدجنسی های گاه و بیگاه ما نیز

به هم می آید


من و تو ساخته شده ایم

     که برای هم باشیم

     و در کنار هم

دوستت دارم نیمه ی پیدا شده ی من



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد