دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

یلدای با تو ...یلدای عشق...


ستاره بارانی ست شبهای یلدا

شبهای طولانی عشق با تو

یلداهای شیرین و رنگی

که تو مرا مهمان خانه دلت میکنی

و با سبد سبد عشق

پذیرای من می شوی


تو لبخند میزنی

چون هندوانه سرخ و شیرین 

و محبتت 

همچون دانه های انار

خوشرنگ و شفاف

نثار دستهای من میشود


پاییز تمام می شود و زمستان می آید

اما هنوز

تو از بهار لبریزی


صدای خش خش برگ های عاشق

زیر قدمهای همگام و پیوسته ما

ترانه دل انگیز مهر می شوند


و فال حافظ

که چه خوش می آید

عاشقانه های ما را


به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز

تمام دانه های برف سفید زمستان

و تمام آرزوهای قشنگ یلدا

عاشقت هستم و خواهم ماند


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد