دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

زمستانی که بهار شد



همین روز ها بود..

10 سال پیش..

زمستان آن موقع ها خیلی سرد بود

سرد و تاریک..

مانند زندگی آن روزهای من..


ولی ناگهان

خورشید طلوع کرد..

درست وسط زمستان سیاه و تلخ...

ناگهان بهار شد...


وقتی تو آمدی..

وقتی تو به زندگی من قدم گذاشتی..

اولین جوانه ها زمانی شکوفه زد که تو را دیدم

ناگهان همه برف ها آب شد..

وسط زمستان..


آری تو را که دیدم بهار آمد

ای متولد بهار

و از آن به بعد همیشه بهار است...

تو که باشی همه جا زیباست..

همه میخندند..

مثل خنده های دلربای خودت..


 10 سال است که زندگی می کنم

10 سال است که عاشق شدم

هر روز بیشتر از دیروز..


10 سال است که زمستان ها را دوست دارم..

چون مرا یاد تو می اندازد...


بهار من

بمان و همیشه خورشید زندگی من باش..

بمان و با من به دور دست ترین و سردترین نقطه دنیا بیا..

بیا و آنجا را بهار کن..

هر جا بروی بهار آنجاست..


عشق من سالگرد عشق مبارک...َ

سالعشق شیرین و قرمز


سالهاست که روز عشق را جشن میگیریم

و این دل بی قرار

یک بار دیگر داستان عاشقانه اش را

با شیرینی بی انتها تعریف می کند


باور کردنی نیست

 این عشق

این رابطه

این حس


بسیار زیبا و عمیق است

جادوانه و تکرار نشدنی

و پرشور و حرارت

و ادامه دار تا بی انتها


من عاشق این احساس قرمز و خوش رنگم

من عاشق این رزهای تازه و با طراوتم

من عاشق این خرس دوست داشتنی م

من عاشق این شمع و شیرینی و شکلاتم

من عاشق این جشن های دونفره ام

من عاشق توام... عاشق توام... 

با تمام قلبم من عاشق توام

مرد مهربانی ها و احساس ها 


مراقب خودت باش

گفتن

"مراقب خودت باش"

از سر عادت نیست

مثل "عزیزم" ها و "جانم" ها 

هرگز روتین نمی شود

از ته ته قلب می آید


وقتی می گویم "مراقب خودت باش"

تمام "تو" در ذهنم شکل می گیرد

شبیه یک نقاشی ارزشمند

که آن را به تو می سپارم

و باید مراقب خودت باشی


همان صبح ها که از هم خداحافظی می کنیم

همان مسیر همیشگی را که رانندگی می کنی

همان فاصله ی خانه تا زمانی که دنبال من می آیی

همان وقت هایی که تلفن مان را تمام می کنیم


باید مراقب خودت باشی

وقتی هوا سرد می شود

وقتی راه می روی

وقتی سرما می خوری

وقتی چای می نوشی


وقت هایی که مسافری

آنوقت باید بیشتر و بیشتر

مراقب خودت باشی

وقت هایی که عجله داری


باید مراقب دل و روحت هم باشی


کسی روح تو را نیازارد

کسی قلب تو را نشکند

کسی مهر تو را نگیرد


فراموش نکن

همیشه و همیشه

 باید مراقب خودت باشی

چرا که یکهو می شوی امانتی

بدون اینکه خودت بدانی

می شوی امانتی کسی که دوستش داری

پس لطفا حتما

مراقب خودت باش

عشق بی همتای من