دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

روز اولین عشق


در جایی خواندم

18 سپتامبر روز اولین عشق است

خواندم که اولین عشق

 اونی نیست که زودتر از همه اومده

اونیه که از وقتی اومده 

دیگه "هیچی" جاش رو 

تو قلبت نگرفته!


خیلی جمله جالبیه

و من به تو فکر میکنم

که اولین عشق من نبودی

اما وقتی اومدی دیگه آخرینش شدی

به تو فکر می کنم که چه کامل و کافی هستی

برای یک "عشق" بودن

برای یک "یار" بودن

برای یک "زندگی" بودن


به تو فکر می کنم که با اومدنت

جای همه چیزو توی قلب من پر کردی

و شدی اون عشقی که همه آرزوشو دارن

توی کتابا درباره ش می نویسن

و انگار همه ی متن های عاشقانه دنیا 

برای مهربونیاش نوشته شدن


به تو فکر میکنم که اولین و تنها عشق منی

و شدی هوا برای نفس کشیدنم

شدی خون توی رگهام

و شدی مهر توی قلبم


شاید بارها و بارها گفته باشم و نوشته باشم

شاید واژه کم بیارم برای از تو نوشتن

شاید جمله هام دیگه تکراری باشن

ولی چیزی که هیچ وقت تموم نمیشه عشق ماست

عشق ما دوتا به همدیگه

اولین و تنها عشقی که هردومون تجربه ش کردیم

و  تا همیشه بهش وفادار میمونیم


دوستت دارم اولین و آخرین "عشق " من


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد