دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

بهار آمد تو آمدی



باز بهار آمد و بوی تو را آورد.

بهار همیشه بوی تو را می‌دهد. 


بهار امسال کمی فرق دارد..

زمستان سختی بود.

هر چه بود گذشت و تمام شد.

و اکنون تو در کنار منی .

و این بهار است که میفهمم بودن تو چقدر زندگی را زیباتر می‌کند.


بهاری دیگر در زندگی‌مان آغاز شده است. 

فصلی جدید با اتفاقات جدید.

هر فصلی که بیاید اگر تو با من باشی آن فصل بهار است.

و هر کجای دنیا که باشم وقتی تو کنارم هستی آنجا خانه است.


محبوب من 

حالا می‌دانم  که چقدر دوری از تو برایم سخت است.

حالا می‌دانم که چقدر زیاد دوستت دارم. 

حالا می‌دانم زندگی با تو چقدر زیبا و بهاری است. 

پس بمان برای من و باش کنار من..


زیبای من

امروز تو به دنیا آمدی.

امروز خاص ترین روز تاریخ است.

امروز روشن ترین روز سال است.

امروز عاشقانه ترین روز عاشقانه ترین فصل سال است. 


زندگی من 

تو آمدی..

و بعد از آمدن تو دنیا برای من همیشه بهار است .


آمدنت مبارک 

تولدت مبارک.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد