دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

مهربونم...

http://aloneboy.com/music/bikalam/piano/Love%20Story%20-%20piano%20music%20%20%5BAloneBoy.com%5D.jpg


مهربونم...

   توی قلبم...

       خونه کردی...


خواننده می خواند

و ما همصدا با آهنگ

دست در دست هم

خیره به چشم های یکدیگر

غرق در سرور عشق جاودانی مان

ترانه را می خوانیم

و پرواز می کنیم

تا دوردستهای خیال

تا با هم بودن محض و بی انتها

و به قلب هایمان می اندیشیم

و عشق ابدی مان

که چه جایگاه امنی دارد

درون سینه ی پرحرارت ما


مهربونم...

مهربونم دوستت دارم

بیشتر از آنچه در کلام بگنجد

و عمیق تر از آنچه که وصف شود

و همیشگی تر از آنچه فکر کنی


مهربونم...

دوستم بدار

تا پایان دنیا

تا آنجا که واژه‌ها انتخاب می شوند

و قافیه‌ها ردیف می شوند

تا سپیده‌دم رنگارنگ بی پایان



مهربونم...

بنواز

سازت را کوک کن

و آهنگ زندگی را

برایم زیبا بنواز

شاد بنواز و دلنشین

و با دستان قدرتمندت

زیباترین موسیقی زندگی را

با احساس پاک و شاعرانه ات بنواز

من به شنیدن صدای عشقت محتاجم...

نظرات 1 + ارسال نظر
سعیده یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ http://tmesletanhayi.blogsky.com/

خیلی زیبا بود

من به شنیدن صدای عشقش محتاجم...

از صدای عشق ندیدم خوش تر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد