دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

قصه ما, قصه عاشقانه ها

  

 

قصه ی ما قصه ی یکرنگی است  

    قصه ی هم زبانی است 

             قصه ی خواستن است 

قصه ی بی قراری 

      قصه ی مهربانی 

          قصه ی عاشقی است 

 

من خوشبختم از عشق تو

و بی تابم و مجنون از بوسه هایت  

و مغرور از تصاحب قلب دریایی ات   

 

من به دنیا آمده ام تا عاشقت باشم 

عاشق شعله ی بی وقفه ی عشقت 

      عاشق امپراتوری محبتت

            عاشق دنیای رنگارنگ و زیبایت 

                و عاشق آغوش بی تردید و خواستنی ات

     

 

کنارت چقدر آرومم 

       و تن سردم 

          در دستان آتشین تو 

             گرم می شود 

و پلکهای من 

    که کم کم بسته می شود  

          تا آرامش دیگر بار تجربه کند

 

و چشمان من 

    که از تو تصویر می گیرد 

       در ذهنم ثبت می شود 

         و رویای همه روزهایم می شود 

 

تا آخرش با تو خواهم ماند

       تا همانجا که تو می خواهی 

               و مرا خواهی برد  

            با تو که نمی توان بی تو ماند 

 

با تو خواهم بود 

     با تو برایم قصه می سازی

                 از این عاشقانه با هم بودن 

و من هیچگاه فراموش نخواهم کرد  

این قصه ی عاشقانه را....   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد