دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

رسم زمانه همین است

  

 مهربانم 

   غمگین مباش 

           دل شکستن

                   رسم این زمانه است  

 

یکی سنگ به دلت سنگ می زند  

دلت می شکند

     یکی از راه می رسد 

         تکه های شکسته را جمع می کند 

                 دلت را از نو میسازد 

اما این بار

     به تو دل می بندد 

 

به فرشته ها سپرده ام 

وقتی کنارت نیستم 

دستای مهربونشون نوازشت کنن 

تا احساس تنهایی نکنی 

 

و  به ستاره ها سپرده ام 

تا برات چشمک بزنن و سرگرمت کنن

تا دلتنگی سراغت نیاد 

 

و به باد سپرده ام 

بوسه هام رو بذاره روی گونه هات 

تا وقتی چشمات رو می بندی 

من رو کنارت حس کنی

   

پس هر وقت دلت گرفت 

        جلوی آینه بایست و یه لبخند بزن  

               من رو تو چشمای خودت می بینی 

                        که تمام دنیام رو فدای لبخندت می کنم

 

عزیزترینم  

مهربان ترینم 

 دوست داشتنی ترینم

نبینم حال و هوای برگ ریزون چشمات رو ....... 

 

 فراموش نکن:  

       هر وقت دلت می گیره می سوزم  

                            هر وقت دلت می سوزه می میرم 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
هوناز سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ http://sadegiha.blogsky.com

خیلی نوشته تونو دوست داشتم. عالی بود با یه عالمه احساس

خواهش می کنم
آنچه از دل برآید
بر دل نشیند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد