دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

کار از کار گذشته . . .

عاشقم شدی

بعد از اینکه مرا عاشق خود کردی

بعد از اینکه مرا در زندان قلبت زندانی کردی

حالا که کار از کار گذشته عاشقم شدی

حالا که تاب یک لحظه دوری تو را ندارم

حالا که یگانه معشوق زندگی من شدی


دوستت دارم

و عاشق شدنت را دوست دارم

هیچ می دانی وقتی عاشق می شوی زیباتر می شوی

و عاشق ترم می کنی


عشق ممنوع من

زیباترین دختر روی زمین

مهربان ترین فرشته آسمان ها

آنگاه که اشک های پاکت بر گونه هایت جاری می شود

دلم درد می گیرد

و دنیا برایم به پایان می رسد.


عشق من

خندان باش و عاشق ترم کن

و دنیا را برایم گلستان کن


عاشق من

            معشوق من

                                     تو مهمان ابدی قلب منی!!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد