دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دوستت دارم را پر رنگ بنویس

 

 

 

قلمت را بردار 

      دفترت را باز کن 

              بنویس 

        "دوستت دارم "را بنویس 

             "دوستت دارم" را پر رنگ بنویس 

                    "دوستت دارم" را خوشرنگ بنویس 

                                "دوستت دارم" را محکم بنویس 

 

هنگام نوشتن 

قلمت را بفشار 

بگذار کلمه ی "دوستت دارم "

در همه ی صفحات حک شود  

بگذار تکرار شود  

این واژه ی سرشار از احساس  

 

قلمت را پر رنگ انتخاب کن 

بگذار نوشته ات به این آسانی ها پاک نشود 

بگذار ماندگاری اش را با چشمانم لمس کنم 

 

قلمت را خوشرنگ بردار 

بگذار حس کنم 

زیبایی "دوستت دارم" را 

و تردید را از یاد ببرم

 

یادت باشد  

هنگام نوشتن صفحه ات سفید باشد 

تا فقط و فقط "دوستت دارم " به چشمم بیاید  

تا وقتی قلم به بلندای نوشتن از عشق می رسد 

صفحه از شوق به خود ببالد

  

 

همین حالا 

        برایم بنویس 

           "دوستت دارم" را  

                                  پررنگ 

                                خوشرنگ 

                                   و محکم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد