دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

اولین سالروز پیوند عاشقانه ما





امروز اولین سالروز پیوند عاشقانه ماست

یکسال از باهم بودنمان زیر این سقف پرستاره می گذرد

و من به این می اندیشم که چگونه تو را دوست بدارم

که اندکی از مهربانی های تو را جبران کند


یکسال پیش در چنین روزی برایم جشن گرفتی

شهر را آذین بستی

هدیه دادی و مرا بوسیدی

و قول دادی در کنارم بمانی

حالا هر سال این روز بهترین روز من

و قشنگ ترین خاطره برایم

چون تو را داشتن تنها آرزوی من بوده و هست

و امروز یادآور بهترین تصمیم زندگیم است


در این یکسال که از پیوند ما می گذرد

چشمانم را به روی زیبایی های زندگی گشوده ای

من چنان غرق در محبت بی اندازه تو شده ام

که هیچ جایگزینی برایش نخواهم داشت

و چنان تو را راستگو می دانم

که هیچ گفتاری نظرم را تغییر نخواهد داد

و چنان تو را عاشق یافته ام

که هیچ معادلی برایش پیدا نخواهم نکرد


یکسال است که مهمان خانه ی تو شده ام

و هر روز بیش از پیش به تو علاقمند

هر روز تو را عاشق تر می شوم

و هر روز دلبسته تر

و به این حقیقت دست یافته ام

تو به دنیا آمده ای تا مرا شاد کنی


چگونه فرشته ای هستی

که در نهایت قدرت و جذابیت

لطافت و مهر را در دستانت داری

و چگونه می توانی اینگونه خواستنی باشی

که  نتوانم حتی یک روز دوری ات را تحمل کنم


من چنان غرق در محبت بی اندازه تو شده ام

که هر سال در همین روز قولم  را تکرار می کنم:

"عاشقانه چراغ خانه ات را روشن نگاه خواهم داشت...

صادقانه برایت شریک خواهم بود...

و وفادارانه در کنارت خواهم ماند..."


اولین سالگرد پیوندمان مبارک

و این رویای زیبا و طولانی

جاودان باد

فرشته ی زمینی من

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 03:47 ب.ظ http://roya-94.blogsky.com/

خوش بحالتون
عشقتون ماندگار

Baran چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 12:00 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد