دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

بهار زندگی من خوش آمدی


بهار است و فصل خوبی ها

تازه شدن فصل و زنده شدن طبیعت..

بهار را دوست دارم

نه به خاطر زیبایی هایش

به خاطر هدیه هایی که به من داد


34 سال پیش بهار بود

دختری به دنیا آمد که سالها بعد زندگی مرا عوض کرد

و شد بهار زندگی من.

او عشق را به من هدیه داد..

عشقی بی نهایت و تمام نشدنی...


و سال پیش بهار بود...

باز هم هدیه بهار

شروع زندگی با بهاری ترین دختر دنیا...

و من خوشحال ترین داماد دنیا


یک سال گذشت

12 ماه

52 هفته

365 روز

هزاران لحظه تو

ده هزاران لحظه عشق

میلیون ها با هم بودن...


عشق من

دوست داشتنت تمامی ندارد

هر روز و هر لحظه بیشتر از قبل

خوشحالم از داشتنت و بودنم کنار تو

باش... همیشه...


روز روییدنت و روز پیوندت مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد