دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

قلب تو وطن من است



وقتی تو همسفر من باشی

دیگر به دنبال رسیدن به مقصد نیستم

طولانی ترین جاده های دنیا را نیز

سپری می‌کنیم به امید تمام نشدن

و باز هم ادامه داشته باشد

این روزهای قشنگ تکرارنشدنی


هرجای دنیا که باشیم

آغوش مان وطن ماست

و باید بازگردیم به یکدیگر


عطر بهار و تازگی اش

در کنار مهربانی و لبخند تو

چه زیباست و لذت بخش

و چه خوشبختم من

دختری از جنس بهار

که فرشته ای سرشار از مهر

در کنار من سال را تحویل میکند


برایت آرزو دارم  در این سال جدید

به تمامی خواسته های رنگارنگت برسی

و روزهای روشنی پیش رویت باشد

همراه با گرمای  عشق

و من که می بوسمت هزاران بار

و فریاد میزنم عاشقانه دوستت دارم

مرد رویاهای من



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد