دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

روز عشق، روز تو و من




روز عشق بهانه است

این خرس چاق قرمز بامزه

این شمع و گل و کادو

این کیک و شکلات‌های قلبی شکل

همه بهانه است

بهانه است تا بازهم به هم بگوییم:

"دوستت دارم"

چرا این واژه تکراری نمی شود هرچقدر می‌گوییم

و این عشق جذاب خواستنی همچنان آتشین است

این آغوش و بوسه و نوازش

دنیای عشق را می‌سازد

و دنیای عشق، این دختر نازک دل را

بیش از پیش به تو وابسته می‌کند

و طلسم آرزوهایش

با لبخند شیرین و بی مانند تو شکسته می‌شود

و چه لذتی بالاتر از

در آغوش تو غرق شدن....


هزاران سالعشق بیاید و برود

و هزاران  روز عشق تکرار شود

هر روز ما روز عشق است

این عشق تکراری نخواهد شد...


و هر روز بیشتر از دیروز

به تو خواهم گفت

دوستت دارم

و به تو نشان خواهم داد

که هر روز بیشتر از دیروز

تو را میخواهم


"دوستت دارم ای تکراری نشدنی  ترین"

"دوستت دارم عشق دیرین من"



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد