دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

بوییدن هوای تو


یک لحظه ایستادیم

در خیابان

تو مرا در آغوش کشیدی

      و من دستانم را محکم به دور تو حلقه کردم

تو از روی شال سرم را بوسیدی

      و من فقط عطر تنت را بوییدم و بوییدم

و آن عطر سال ها و سال ها در خاطرم ماند

    به گونه ای که معتادش شدم

          و اگر روزی تو را نبویم

                  حال آن روزم سخت خراب می شود


سالها پیش در چنین روزهای سرد زمستانی

   اولین دیدارهای پنهانی‌مان در شهر

        و در مقابل دیدگان همه شکل گرفت

و اکنون که با همه ی قانون‌های این زمین

اجازه داریم کنار هم باشیم

بازهم تو را همان مرد عاشق یواشکی می بینم

     که با لبخند با من قرار می گذاری

           و پنهانی های لذت بخش‌مان  را همه می فهمند


حال بی آنکه به حضور انگشتر دست چپمان فکر کنیم

            هنوز از در آغوش گرفتن یکدیدگر دلهره میگیریم

                   و هنگام فشردن دستهایمان به بیرون می اندیشیم

                                و هنگام بوسیدن همدیگر از نگاه ها می گریزیم

با اینکه اکنون خانه هایمان یکی شده اما

هنوز و هنوز بی تاب دیدنت می شوم

        و لحظه ی آمدنت را با تپش قلبم حس می کنم

و سرخوش از اینکه تو را هر زمان بخواهم می بویم

      و حتی اگر نباشی

             لباس هایت، بوی تو را به من می رسانند


سالها میگذرد از اولین قرارها

        اولین نگاه ها و اولین یواشکی ها

                اولین آغوش ها اولین بوسه ها

                                            و اولین بوییدن ها

و هنوز هم تکرار و تکرار همه ی این ها

             به همان تازگی روزهای اول است


شادم از بودن در کنار تو

                و زیستن در زندگی تو

       و بوییدن و بوییدن و بوییدن هوای تو



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد