دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

هوای شهر من امروز چه خوب بود


هوای شهر من امروز چه خوب بود

هوای دل من نیز 

دلم به عشقی خوش است پرشور و گرم

و دلی پایبند و ماندگار


نم نم بارانی

و خنکی مطبوعی از پس کوه ها

چه آرام می‌گذراند روزهای زندگی را


زمان چه عجیب است

می گذرد و می گذرد و من

همچنان بی انتها و دیوانه وار

تو را دوست دارم


یک عمر برای دوست داشتن تو کوتاه است

باید هزاران نوح عاشق تو بود

و هزاران کهف در آغوش تو آرمید


قول می‌دهم تمام روزهای خوبم را

عاشقانه برایت شعر بخوانم

و تمام ناخوشی هایم را

به رویت لبخند بزنم


هوای شهر ما امروز خوب است

و هوای دل ما نیز

چون دلمان خوش است به بودن یکدیگر

هوای دلم را داشته باش

حواسم به دلخوشی‌هایت هست



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد