دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

باز هم بهار و عشق همچنان ادامه دارد...


یه سال دیگه با تو تموم شد

و یه سال دیگه با تو شروع خواهد شد.

یه سال پر از عشق با تو داشتم

و یه سال دیگه پر از تو با تو خواهیم داشت.


بهار مرا به یاد تو می اندازد

ای شکوفه بهاری قشنگم

فصل شگفتن تو..

و بهار مناسب ترین فصل آمدن توست

مثل بهار سرسبز و شاداب

مثل بهار زیبا و هیجان انگیز...


بهار من...

تو آمدی در زمستان من

و بهار را برای زندگی من به ارمغان آوردی

و بعد از آن همه فصل ها بهار بود..

با تو ای غنچه زیبای بهاری..


خوشحالم...

یک سال دیگر را می توانم با تو باشم

من همچنان تو را دارم

و به آن افتخار می کنم

تو ای روشنایی زندگی من.


سال نو مبارک عشق من

امیدوارم همیشه به همین اندازه خوشحال و رها باشی

و امیدوارم همیشه با من بمانی..


خوشحالم ...

یک سال پر از هیجان..

و تو...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد