دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دور از کبوتر عشق

باز هم سفر و باز هم جدایی...

ولی این بار فرق میکند

لحظه لحظه یاد تو از من جدا نمیشود.

هر جا میروم هستی و جمله ای کاش بودی بر زبانم جاری میشود.

ای کاش بودی و تمام این لحظات را با تو تجربه میکردم.

خوش میگذرد ولی غم نبودن تو بر دلم سنگینی میکند.

انگار یک چیزی کم است. تو...


محبوب من

من باز گشتم و مشتاق دیدار تو ام..

یادم نمیرود اشک های هنگام جدایی را...

نمیدانستم به آن افتخار کنم یا ناراحت شوم.

میدانم دوستم داری خیلی زیاد

ولی تو نمیدانی من چقدر زیاد دوستت دارم.

و هیچ وقت نخواهی فهمید.


عشق من.

به بودنت و به داشتنت افتخار میکنم

این تو بودی که مرا از نجات دادی و طعم عشق را به من چشاندی

طعم دوست داشتن و دوست داشته شدن.

من این را هرگز فراموش نخواهم کرد

تو پرنده خوشبتی منی

و خواهی بود...

تا ابد...

نظرات 1 + ارسال نظر
_miss_nillllooo پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:14 ب.ظ http://bia2.now.im

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم به وب منم سر بزنین ممنون
91651

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد